Každá firma potřebuje firemní dokumentaci. V jaké rozsahu, to závisí na velikosti firmy, předmětu podnikání a především na tom, zda je firma certifikovaná na některou z norem ISO nebo zda o certifikaci uvažuje a nebo dodává certifikovaným zákazníkům.
Připravila jsem pro Vás seriál tipů na každý měsíc, který Vám pomůže mít firemní dokumentaci v pořádku. Systematická a průběžná práce je i v případě dokumentace recept na klid. Ušetří Vám nervy a bezesné noci před auditem či kontrolou ze státního dozorového orgánu.
Jsem Marie Duchaňová a poradím Vám, jak vést firemní dokumentaci,
- aby "papírování" nebylo žrout času a energie,
- aby měla praktický význam pro chod firmy,
- aby bylo zajištěno splnění požadavků norem a legislativy,
- abyste měli jistotu, že i při neohlášeném auditu či kontrole státního orgánu máte všechno v pořádku.
Jakým tématům se věnovat v únoru?
Plán školení zaměstnanců
Plánování povinných ročních školení a dalšího vzdělávání s ohledem na stanovené firemní cíle. Součástí článku je šablona plánu školení pro Vaše využití.
Přečíst Seznam schválených dodavatelů
Aktualizace seznamu, kontrola aktuálnosti dokumentace k jednotlivým dodavatelům. Najdete zde i šablonu k využití pro Vaši evidenci.
Číst více Hodnocení dodavatelů
Uzavření uplynulého roku, revize metody hodnocení dodavatelů, nastavení hodnocení dodavatelů pro nový obchodní rok.
Číst více


