O firmě
Allyouneed Fresh je německý online obchod s potravinářským a spotřebním zbožím. Původně měl sídlo v Berlíně a logistický sklad v Boru u Tachova. Zde byly objednávky německých zákazníků kompletovány a odeslány přes DHL ke spotřebiteli do Německa. Zpracovávaly se tu i vrácené zakázky. V logistické hale se skladoval a odbavoval kompletní sortiment zboží jako v běžném supermarketu. Čerstvé pečivo, ovoce, zelenina, balené maso, mražené potraviny, trvanlivé potraviny, nápoje, drogerie, kosmetika, potravinové doplňky. Značka se specializovala na bio, vegetariánské a veganské produkty. Značka byla v létě 2018 prodána novému majiteli, který téhož roku sklad v Boru u Tachova uzavřel a logistiku přesunul do svého provozu v Hannoveru.
Spolupráce
- Optimalizace činnosti oddělení příjmu vrácených zakázek: Úprava aplikace, změna organizace pracoviště, eliminace zbytečných operací a automatizace nutných kroků přinesly zjednodušení práce operátorů a časovou úsporu 50 %.
- Optimalizace procesu provádění průběžné inventury: Činnost zaměstnávala 1 pracovníka každý den na 2 hodiny. Nezbytné činnosti byly maximálně zjednodušeny. Klíčová byla úprava aplikace, která generovala vstupy a původně se do ní ručně zadávaly výsledky inventury. Eliminací zbytečných operací a optimalizací časově náročných operací bylo dosaženo úspory 30 % času při dodržení zákonných požadavků.
- Optimalizace procesu provádění relokací: Eliminací zbytečných kroků a zjednodušením nezbytných operací v aplikaci bylo dosaženo úspory 25 % času na jednu transakci – denně bylo prováděno cca 30 relokací.
- V nově zbudovaném úseku mraženého zboží byly kompletně nastaveny procesy kontroly prostředí, manipulace se zbožím a pohybu zaměstnanců na pracovišti ve ztížených pracovních podmínkách.
- Řízení projektů v oblasti optimalizace skladu – koncentrace prázdných pozic do zadní části skladu (dosaženo zkrácení každé pickovací cesty o 6minut), optimalizace počtu pozic různých velikostí tak, aby odpovídaly skladbě zboží, vybudování sekce drobných artiklů.





