Delegovat je nejsnazší způsob, jak zefektivnit práci
Když vaše podnikání roste tak zjišťujete, že
- občas by se Vám hodil někdo, kdo by vyřešil nezbytné papírování
- mohli byste mít nebo už máte zahraničního obchodního partnera, ale cizí jazyky nejsou vaše silná stránka
- potřebovali byste vypracovat analýzu či zprávu, ale nemáte kdy
- nestíháte nebo prostě už nechcete všechno dělat sami, ale trvale zaměstnat člověka není řešení
Jak bude vypadat naše spolupráce?
Společně si domluvíme rozsah činnosti – např. v hodinách týdně i nebo jako jednorázovou činnost. Vše je možné i v angličtině a němčině.
Co vám mohu nabídnout?
- Vedení firemní agendy - zadávání faktur do systému, nebo jiných údajů do databází
- Zpracování prezentací, dat, analýz, tabulek
- Překlady běžných (ne odborných) textů a korekce dokumentů v Čj, Aj, Nj, Fj
- Správa sociálních sítí, články na blog, newslettery a emailing
- Menší grafické práce - letáky, PF, kalendáře
- Další firemní servis
Jaké jsou výhody virtuální asistentky?
Je to pro Vás zajímavé?
Pojďme probrat, jak Vám můžeme virtuální asistentka ulehčit od rutinních nebo i specializovaných činností a pomoci usnadnit Vaše podnikání.